Openingstijden op werkdagen van 08:30 - 17:00 uur
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met ons via 085-82 24 478
Wanneer wordt mijn container gechipt? Doorzoek de planning Vul hieronder uw postcode in om op te zien op welke dag uw containers worden gechipt.
* verplichte velden

Veel gestelde vragen

1

1. Waarom worden deze acties aan mijn containers uitgevoerd?

2

2. Wanneer worden deze acties uitgevoerd?

3

3. Moet ik thuisblijven voor deze werkzaamheden?

4

4. Wanneer kan ik mijn containers weer gaan gebruiken?

5

5. Moet ik zorgen dat mijn containers leeg zijn ten tijde van de actie/werkzaamheden?

6

6. Ik ben in de periode dat de acties worden uitgevoerd wordt met vakantie. Wat nu?

7

7. Waarom wordt er een nieuwe barcodesticker op mijn container geplakt?

8

8. Waarom wordt de chip in mijn container vervangen?

9

9. Ik heb geen brief ontvangen met instructies

10

10. De aangekondigde acties zijn op de aangegeven datum niet uitgevoerd. Wat nu?

11

11. Zijn de inzameldata gewijzigd? Of verandert er iets aan de manier van inzamelen?

12

12. Ik ben vergeten mijn containers buiten te zetten, wat nu?

13

13. Ik heb meerdere herkenningssticker(s) gekregen t.o.v. het aantal, dat ik heb. Wat moet ik doen?

14

14. Ik heb extra container(s) voor huishoudelijk en/of groenafval t.o.v. het aantal herkenningsstic-ker die ik heb ontvangen. Wat moet ik doen?

15

15. De datum van uitvoering op de herkenningssticker(s) komt niet overeen met de datum in de brief. Klopt dit?

16

16. Worden al mijn containers op dezelfde dag voorzien van een adres-barcodesticker(s) en nieuwe chip(s)?

17

17. Er zitten geen herkenningsstickers bij de brief, kan ik nieuwe herkenningsstickers aanvragen?